Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » KWALIFIKOWANY PODPIS » Kwalifikowany Podpis Elektroniczny
Kwalifikowany Podpis ElektronicznyKwalifikowany Podpis Elektroniczny
Kwalifikowany Podpis Elektroniczny
Kwalifikowany Podpis Elektroniczny

Kwalifikowany Podpis Elektroniczny

Cechy produktu

Dostępność: Dostępny

Koszt wysyłki: od 30,00 zł

Stan magazynowy: 100 szt.


Zapytaj o cenę

  • Opis produktu
  • Oprogramowanie do pobrania
  • Zastosowanie
  • Usługi dodatkowe
  • Recenzje produktu (0)
altKwalifikowany Podpis Elektroniczny

Kwalifikowany podpis elektroniczny wydawany na 1 rok, 2 lata, 3 lata umożliwiający m.in.:

  • składanie e-deklaracji podatkowych do Urzędów Skarbowych
  • elektroniczne składanie sprawozdań do eKRS
  • podpisywanie dokumentów JEDZ (Jednolity Europejski Dokument Zamówienia)
  • komunikacje w obrębie platformy ePUAP
  • podpisywanie Jednolitych Plików Kontrolnych (JPK)
  • udział w aukcjach i przetargach elektronicznych
  • zawieranie umów cywilno-prawnych w formie elektronicznej.

Zestaw umożliwia złożenie podpisu we wszystkich formatach m.in. XAdES-BES, XAdES-T, PAdES-BES, PAdES-T. Wykorzystuje algorytm SHA256 (SHA2).

Cena produktu zawiera weryfikację tożsamości. Na całość końcowego produktu składa się: 

  • Podpis elektroniczny kwalifikowany (certyfikat)
  • Weryfikacja tożsamości 
  • Urządzenie do obsługi (w zależności od wybranego zestawu)
Kliknij, aby zadzwonić
Kliknij aby zadzwonić 514 514 326
Aby skorzystać z certyfikatu na urządzeniu kryptograficznym, należy pobrać wymagane do obsługi karty oprogramowanie.

Krok 1: Aplikacja do obsługi karty
  • Aplikacja do obsługi karty dla systemów Windows 8 i nowszych - POBIERZ
  • Aplikacja do obsługi karty dla systemów macOS w wersji 10.13.6 - 10.14.6 - POBIERZ
  • Aplikacja do obsługi karty dla systemów macOS 10.15 i nowszych - POBIERZ
Krok 2: Aplikacja SecureDoc 2.0 do składania i weryfikacji podpisów 
  • Aplikacja SecureDoc 2.0 dla systemów Windows - POBIERZ
  • Aplikacja SecureDoc 2.0 dla systemów macOS - POBIERZ
Instrukcje do pobrania 

Najpopularniejsze zastosowania podpisu kwalifikowanego EuroCert:

  • Składanie e-deklaracji podatkowych do Urzędów Skarbowych,
  • Kontakty drogą elektroniczną z ZUS (program Płatnik) ,
  • Podpisywanie JPK – jednolitego pliku kontrolnego,
  • Komunikacja w obrębie platformy ePUAP (Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej),
  • Udział w zamówieniach publicznych - podpisywanie dokumentów JEDZ (Jednolity Europejski Dokument Zamówienia),
  • Elektroniczne składanie sprawozdań do eKRS (portal-S24),
  • Udział w aukcjach i przetargach elektronicznych ,
  • Zawieranie umów cywilno-prawnych w formie elektronicznej

Poniżej znajdują się główne zastosowania podpisu EuroCert:

B2A

  • Zakład Ubezpieczeń Społecznych – e-korespondencja z ZUS jest możliwa wyłącznie z użyciem podpisu elektronicznego, który jest potrzebny do przekazania dokumentów w formie elektronicznej w ramach aplikacji Płatnik.
  • Urząd Celny – składanie deklaracji i dokumentów do Urzędu Celnego za pomocą aplikacji e-Zefir, np. deklaracji dla podatku akcyzowego wymaga posiadania podpisu elektronicznego.
  • Urząd Skarbowy – podpis elektroniczny można wykorzystać do przesyłania deklaracji podatkowych przedsiębiorstwa drogą elektroniczną poprzez aplikację e-Deklaracje lub udostępniania dokumentów/danych za pomocą Jednolitego Pliku Kontrolnego (JPK).
  • Krajowy Rejestr Sądowy – przesyłanie wniosków rejestrowych i aktualizacja informacji możliwa jest drogą elektroniczną wyłącznie przy użyciu podpisu elektronicznego, który jest wymagany do rejestracji w platformie e-KRS.
  • Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych – elektroniczna komunikacja z GIODO poprzez podpisywanie formularzy zgłoszenia zbioru danych osobowych generowanych w ramach platformy e-GIODO.
  • Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości – w ramach ubiegania się o dotacje unijne PARP umożliwia złożenie odpowiednich wniosków drogą elektroniczną jedynie w przypadku opatrzenia ich podpisem elektronicznym.
  • Generalny Inspektor Informacji Finansowej – przesyłanie raportów dotyczących zrealizowanych transakcji powyżej 15 000 euro za pomocą specjalnej platformy internetowej wymaga użycia podpisu elektronicznego.
  • e-PUAP – szybsze uzyskanie dostępu do systemu e-PUAP dzięki zastosowaniu podpisu elektronicznego do potwierdzenia danych użytkownika.
  • Sądy powszechne - składanie pism procesowych w ramach procedury elektronicznego postępowania upominawczego (tzw. e-sąd).

B2B

  • Zdalne zawieranie umów cywilno-prawnych. Podpis elektroniczny jest równoważny odręcznej sygnaturze dlatego umożliwia podpisywanie wszelkiego rodzaju umów między przedsiębiorstwami.
  • Udział w zabezpieczonych aukcjach i przetargach elektronicznych organizowanych za pośrednictwem odpowiednich platform internetowych. W przypadku zamówień publicznych istnieje obowiązek złożenia zgłoszenia opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym.

E-zdrowie

  • E-faktury – wygodne przesyłanie faktur elektronicznych drogą online. Obowiązujące prawo wymaga odpowiedniego zapewnienia wiarygodności e-faktur, które można zapewnić poprzez potwierdzenie dokumentu podpisem elektronicznym.
  • Wiarygodna korespondencja elektroniczna z klientami dzięki podpisywaniu dokumentów i korespondencji elektronicznej.

Sądownictwo i więziennictwo

  • Wzajemna komunikacja sądów i służb penitencjarnych drogą elektroniczną z wykorzystaniem podpisu elektronicznego.
  • Sporządzanie elektronicznych protokołów z posiedzeń sądów uwierzytelnianych podpisem elektronicznym.
  • Przesyłanie pism procesowych w postępowaniu upominawczym w ramach e-Sądu możliwe jest drogą elektroniczną dzięki zastosowaniu podpisu elektronicznego.

Ośrodki Szkolenia Kierowców

  • Realizacja elektronicznej korespondencji w ramach obowiązku przesyłania do Starostwa Profilu kandydata na kierowcę (PKK). Informacje najprościej i najszybciej można przesłać przy użyciu podpisu elektronicznego.

Do podpisu kwalifikowanego oferujemy opcjonalnie: 

Pakiet znaczników czasu – 1000 szt./miesiąc przez cały okres użytkowania certyfikatu (płatne jednorazowo 18 zł netto) - Użycie znacznika czasu gwarantuje możliwość potwierdzenia, że dokument został podpisany w konkretnym terminie. 
Instalacja i przeszkolenie - usługa jest świadczona przez przedstawiciela EuroCert podczas tego samego spotkania, na którym jest przeprowadzane odnowienie podpisu. Czas trwania to ok. 30 min. Pakiet obejmuje instalację niezbędnego oprogramowania do obsługi podpisu (sterowniki i oprogramowanie do zarządzania oraz aplikacji do podpisywania i weryfikacji dokumentów), rejestrację certyfikatu na komputerze użytkownika, krótkie przeszkolenie z następujących zagadnień: rejestracja certyfikatu w systemie, prawidłowe podpisywanie i weryfikacja dokumentów.
Usługa VIP - osobiście dostarczymy i wydamy podpis w dogodnym dla Ciebie miejscu.

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.

Newsletter

 

© Copyright 2025 - netplay24.pl | Wszelkie prawa zastrzeżone. Realizacja: osv.pl
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu