Zadbaj o autoryzację dokumentów cyfrowych – podpisuj je elektronicznie!
Taka forma autoryzacji to proste i wygodne rozwiązanie, które daje znacznie większą gwarancję bezpieczeństwa, niż podpis tradycyjny i jest powszechnie akceptowane we wszystkich firmach i urzędach.
W zależności od swoich potrzeb i preferencji, możesz zdecydować się na jedną z dwóch form składania podpisu elektronicznego:
Kliknij aby zadzwonić 514 514 326
Kwalifikowany podpis elektroniczny EuroCert to elektroniczny podpis, który posiada moc prawną podpisu odręcznego w obrocie elektronicznym dokumentów. Złożony za pomocą certyfikatu umożliwia jednoznaczną identyfikację osoby fizycznej składającej podpis. W celów bezpieczeństwa przechowywany jest na urządzeniu kryptograficznym uniemożliwiającym jego skopiowanie.
Oprócz użycia podpisu elektronicznego w kontaktach z urzędami może być wykorzystany z powodzeniem do celów komercyjnych, ponieważ skraca czas zawierania umów cywilno-prawnych do kilku minut. Wysyłka mailowa podpisanego pliku pozwala zapomnieć o drukowaniu i wysyłce pocztą lub kurierem, co dodatkowo oszczędza pieniądze i usprawnia procesy przepływu dokumentów w firmie.
Kwalifikowany podpis EuroCert umożliwia złożenie podpisu w formacie PAdES (dedykowany do plików PDF) i XAdES (przeznaczony do wszystkich rodzajów plików).